Retourbeleid

Retourbeleid CardNation

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling! Is er toch iets mis of ben je niet helemaal blij? Geen zorgen – hier lees je alles over hoe retourneren bij CardNation.nl werkt.


Retourvoorwaarden

  • Retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst

  • Product moet ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking zijn

  • Geopende TCG-producten (zoals booster packs) kunnen niet geretourneerd worden

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of incompleet is geleverd (zie hieronder)


Wie betaalt de retourkosten?

  • Jij betaalt zelf de retourkosten bij reguliere retourzendingen

  • Is je product beschadigd of incompleet geleverd? Dan betalen wij de retourkosten, mits je dit binnen 48 uur meldt en met foto's kunt aantonen


Product beschadigd of incompleet ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Stuur ons binnen 48 uur een e-mail naar info@cardnation.nl met:

  • Je ordernummer

  • Een korte omschrijving van het probleem

  • Duidelijke foto's van het beschadigde product en de verpakking

Na beoordeling ontvang je van ons een passende oplossing – bijvoorbeeld een nieuw product of volledige terugbetaling.


Hoe retourneer ik een product?

  1. Stuur een e-mail naar info@cardnation.nl met:

    • Je ordernummer

    • De reden van retour

    • (Eventuele foto's bij schade)

  2. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies toe

  3. Verpak het product stevig en stuur het naar het opgegeven retouradres

  4. Zodra wij het product in goede staat ontvangen, storten we je geld binnen 5 werkdagen terug via je oorspronkelijke betaalmethode
    (Verzendkosten worden alleen teruggestort bij fouten of schade aan onze kant)


Ruilen?

Wil je liever ruilen voor een ander product? Laat dit weten in je retouraanvraag. We bekijken graag samen de mogelijkheden.


Vragen?

Stuur gerust een e-mail naar info@cardnation.nl – we helpen je graag!