Gratis verzending vanaf €250,-
Binnen twee werkdagen verzonden
Achteraf betalen mogelijk!
Binnen 30 dagen retourneren
150+ positieve reviews
Gratis verzending vanaf €250,-
Binnen twee werkdagen verzonden
Achteraf betalen mogelijk!
Binnen 30 dagen retourneren
150+ positieve reviews
Foto’s doorplaatsen op sociale media
Soms kunnen we je sociale media-activiteiten aan die van ons linken. Plaats je bijvoorbeeld openbaar op je sociale media-accounts een eigen foto met de hashtag #cardnation of #cardnationNL? Dan kan het voorkomen dat we je foto graag op onze sociale media willen delen. We reageren onder je foto met de vraag of we jouw foto mogen doorplaatsen en zo ja, of je dan de hashtag #ikdeelmetCardNation wilt gebruiken. Bij het doorplaatsen vermelden we altijd je accountnaam. De foto is immers niet van ons. Wil je dat we je foto van onze sociale media verwijderen? Stuur dan een e-mail naar info@cardnation.nl We reageren daar zo snel mogelijk op.
Foto’s doorplaatsen op onze website of in onze shop
Heb je openbaar een foto gedeeld op sociale media en heb je artikelen getagd met de hashtags #cardnation of #cardnationNL? Dan kan het voorkomen dat we je foto graag in onze shop willen laten zien. Of we willen je foto een plekje geven in een van onze e-mails. Omdat we de foto willen gebruiken voor een ander platform, vragen we expliciet om jouw toestemming voor het desbetreffende kanaal als reactie onder je foto. Bij het doorplaatsen vermelden we altijd je accountnaam. De foto is immers niet van ons. Mocht je je bedenken, dan kun je altijd je toestemming weer intrekken.
Heb je je bedacht na het plaatsen van je foto in onze shop en wil je dat we de foto verwijderen? Stuur dan een e-mail naar info@cardnation.nl.
Hebben we met jouw toestemming je foto gebruikt op een productpagina en is het artikel uitverkocht? Dan is je foto niet meer zichtbaar in onze shop.
Op het gebruik van sociale media zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter of YouTube zijn niet onze voorwaarden en privacyverklaring, maar de voorwaarden, privacy- en cookieverklaring en andere verklaringen van de betreffende sociale media van toepassing. We raden je aan om die zorgvuldig te lezen als je vragen hierover hebt.
Onze privacyverklaring is van toepassing op elke verwerking van persoonsgegevens van onze (potentiële) klanten en gebruikers van onze shop. Met persoonsgegevens bedoelen we informatie die direct of indirect te herleiden is naar een individu, zonder dat de naam van dat individu bekend hoeft te zijn. Denk aan klantnummer, adres, woonplaats, e-mailadres, telefoonnummer, cookie ID’s en financiële data (zie onze privacyverklaring voor de volledige lijst).
Hierna worden alle persoonsgegevens en andere gegevens gezamenlijk ook aangeduid als gegevens.
We vinden het belangrijk dat onze dienstverlening betrouwbaar en transparant is. We gaan dan ook discreet en zorgvuldig om met je persoonsgegevens en we zorgen ervoor dat elke verwerking van je gegevens voldoet aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Het is mogelijk dat wij onze privacyverklaring aanpassen als nieuwe ontwikkelingen daar om vragen. Je kunt op deze pagina altijd de laatste versie downloaden om op de hoogte te blijven van wijzigingen.
Voor de verwerking van je gegevens is CardNation verantwoordelijk. Dat wil zeggen dat CardNation vaststelt hoe en welke gegevens van je worden verwerkt, voor welke doeleinden en hoe lang. Wij verwerken je gegevens niet zonder reden en alleen als we die nodig hebben voor een of meer specifieke doeleinden. We zullen je gegevens nooit aan derden verkopen.
In onze shop vind je links naar websites van andere partijen, zoals van onze leveranciers. Hoewel we deze zorgvuldig hebben geselecteerd, zijn wij niet verantwoordelijk voor de verwerking van je gegevens via deze websites. Onze privacyverklaring is daarop niet van toepassing.
Om ervoor te zorgen dat iemand erop toeziet dat je gegevens worden verwerkt zoals dat volgens de wet moet gebeuren, hebben we een functionaris voor gegevensbescherming aangesteld. De werkzaamheden van deze functionaris bestaan onder andere uit toezicht houden, vragen en klachten afhandelen en adviseren over de beveiliging en verwerking van je gegevens. Je kunt onze functionaris bereiken op info@cardnation.nl
CardNation.nl
Mogelijks kunnen we uw persoonsgegevens delen met andere dochter of zuster bedrijven van CardNation.nl Dit om onze dienstverlening waarvoor u zich inschrijft, optimaal te kunnen uitvoeren.
Marketing en reclame
We kunnen informatie delen met reclamepartners om u promotionele berichten te sturen over CardNation of om u meer op maat gemaakte inhoud te tonen, incl. relevante reclame voor producten en diensten die mogelijk interessant zijn voor u, en om te begrijpen hoe gebruikers omgaan met reclame. Deze doorgifte is uitsluitend gebaseerd op uw toestemming. U kunt te allen tijde uw toestemming intrekken om deze verwerking stop te zetten.
Service providers en anderen
We kunnen af en toe uw informatie delen met service providers om taken uit te voeren en om gebruikersgegevens te verwerken en om onze diensten te helpen leveren, in overeenstemming met dit (Algemene Voorwaarden). Wanneer een derde partij gebruikersgegevens verwerkt in onze naam (bijv. een hosting service provider), is het onderworpen aan beveiligings- en vertrouwelijkheidsverplichtingen in overeenstemming met dit (Algemene Voorwaarden) en toepasselijke wetgeving. Wanneer een derde partij gebruikersgegevens verwerkt in hun eigen naam, is het onderworpen aan hun eigen (Algemene Voorwaarden) en toepasselijke wetgeving.
Andere vormen van delen
Naast wat hierboven vermeld staat, kunnen we uw informatie eveneens met derden delen voor deze beperkte doeleinden:
Jouw privacy is belangrijk, dus we nemen de beveiliging van je gegevens heel serieus. We hebben verschillende maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat je gegevens veilig zijn en blijven. Bij de beveiliging van je gegevens houden we rekening met de eventuele verwerkingsrisico’s van je gegevens: bijvoorbeeld wanneer deze verloren gaan of onrechtmatig worden gebruikt. Hieronder zetten we een aantal van onze beveiligingsmaatregelen voor je op een rij.
- We zorgen ervoor dat je account beveiligd is en dat niemand van buiten of binnen kan inloggen en zo bij je gegevens kan komen. Onder andere je wachtwoord wordt versleuteld bij ons opgeslagen.
- We voorzien onze website en app regelmatig van automatische veiligheidsscans.
- Communicatie via de website, e-mail of app vindt versleuteld en veilig plaats.
- We houden continu in de gaten of er (stiekem) inbraakpogingen worden ondernomen. Wij repareren kwetsbaarheden en nemen maatregelen bij inbraak.
- We gebruiken de laatste technologieën en software.
- We hebben veel systemen die met elkaar communiceren. We zorgen ervoor dat we gegevens veilig en gecontroleerd van het ene naar het andere systeem sturen.
- Wij beschermen onze systemen tegen malware, virussen, cryptoware en hacking software.
- Alleen medewerkers van CardNation die toegang tot je gegevens nodig hebben om hun werk te kunnen doen, kunnen bij je gegevens.
- We loggen pogingen tot inbraak en het gebruik van je gegevens door onze medewerkers, zodat we kunnen bijhouden wat er gebeurt.
- Derde partijen die toegang nodig hebben tot je gegevens zijn verplicht om passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen te nemen en hun medewerkers tot geheimhouding te verplichten. Beveiligingsincident/datalek
Beveiligingsincident/datalek
Wanneer er sprake is van een beveiligingsincident, denk aan diefstal van een laptop of een hack in onze systemen, reageren wij hier direct op. We onderzoeken of het om een beveiligingslek (zwakke plek in onze beveiliging) of een datalek (verlies of onrechtmatige verwerking van je gegevens) gaat. Wij zullen beveiligings- en datalekken zo snel mogelijk dichten. Bij een datalek schakelen we binnen 72 uur de Autoriteit Persoonsgegevens in, tenzij het onwaarschijnlijk is dat het datalek een risico oplevert voor je privacy. Gaat het om een datalek met een hoog risico voor je privacy (bijvoorbeeld als er veel of gevoelige gegevens zijn gelekt)? Dan zijn we verplicht het lek ook aan jou te melden. Heb jij een beveiligingsincident of datalek gevonden bij CardNation, stuur dan meteen een mail naar info@cardnation.nl of neem contact op met de klantenservice of onze functionaris voor gegevensbescherming. Je kunt een lek ook hier melden.
Gratis verzending vanaf €250,-
Binnen twee werkdagen verzonden
Achteraf betalen mogelijk
Binnen 30 dagen retourneren
150+ positieve reviews
We gebruiken cookies om je surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of content te tonen en ons verkeer te analyseren. Door op "Cookies toestaan" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.